تفکرات کابالائيستي در تلويزيون ايران

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تفکرات کابالائيستي در تلويزيون ايران
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 13 فروردين 1391

 


تفکرات کابالائيستي در تلويزيون ايران


شبکه پنج سيماي جمهوري اسلامي ايران (شبکه تهران) در اقدامي عجيب، با پخش فيلم سينمايي " ئي تي" به کارگرداني "استيون اسپيلبرگ" کارگردان کاباليست هاليوود، به ترويج عقايد فرقه ضاله کافران بي خدا (رائيل) پرداخت.
 اين فيلم که با حمايت دولت آمريکا و پنتاگون ساخته شده است، ...


شبکه پنج سيماي جمهوري اسلامي ايران (شبکه تهران) در اقدامي عجيب، با پخش فيلم سينمايي " ئي تي" به کارگرداني "استيون اسپيلبرگ" کارگردان کاباليست هاليوود، به ترويج عقايد فرقه ضاله کافران بي خدا (رائيل) پرداخت.
 اين فيلم که با حمايت دولت آمريکا و پنتاگون ساخته شده است، ماجراي سفر يک موجود فضايي به زمين را روايت مي کند که با يک بشقاب پرنده براي ارتباط گيري با موجودات زميني و همدلي با آنان، به يک نقطه از آمريکا فرود مي آيد و نهايتاً به کهکشان بازمي گردد.
 از شبکه يک رسانه ملي براي دومين بار فيلم سينمايي "ورطه" به کارگرداني "جيمز کامرون" ديگر کارگردان کاباليست هاليوود را که در آن انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس به عنوان بخشي از شرارت روي زمين در قرن گذشته معرفي شده بود، در معرض تماشاي مخاطبان خود قرار داد که اتفاقاً اين فيلم نيز به ترويج موجوداتي ماورائي به نام "ان.تي.آي"ها مي پردازد که داراي حيات غيرخاکي هستند. محل اسکان اين موجودات ماورائي، جايي شبيه معبد با معماري خاص است و جالب اينکه در فيلم اسپيلبرگ نيز بشقاب پرنده ئي تي، معبدي دقيقاً مشابه قبة الصخرة در بيت المقدس است.
 سينمايي " ئي تي" مهم ترين فيلم تبليغاتي فرقه ضاله ماسوني - صهيونيستي "رائيل" به شمار مي آيد که توسط هاليوود تهيه شده و تا زمان خود، پرفروش ترين فيلم تاريخ سينما بوده است که متأسفانه بدون هيچ گونه نقد و شرحي، توسط صدا و سيما پخش شد آن هم در شب جمعه اي که قرار بود فرداي آن روز ميليون ها ايراني، عليه هتک حرمت کفار شيطان صفت عليه کتاب آسماني خود، راهپيمايي کنند.
 گفتني است رائيلي‌‏ها به وجود انسان‌‏هاي ماوراي کيهان به نام " اِلوهيم" (ئي تي) به‌‏عنوان نمايندگان و پيامبران خالق انسان معتقدند که در چند دهه اخير تلاش‌‏هاي فراواني در عرصه فرهنگي و بويژه سينما داشته‌‏اند و نفوذ آنها در سينماي هاليوود کاملاً مشهود است.
 موجودات فضايي مورد اعتقاد فرقه رائيل، يهوه (نام عبري خداوند در عهد عتيق) نام دارند و خودشان را الله و خودشان را خالقين اصلي انسان معرفي مي کنند و جالب اينکه هنوز کسي آنها را نديده به جز مؤسس فرقه اين فرقه که معروف به رائيل است و نام خود را از بخش دوم واژه "اسرائيل" اخذ کرده است.
 به گفته خود رائيل، موجودات فضايي به نام الوهيم با او در دامنه کوهي تماس گرفتند و خود را خالقين انسان معرفي کردند و به او مأموريت دادند تا مردم را به دين جديد در بياورد.
 نام الوهيم بارها در تورات استفاده شده است که به موجوداتي اشاره دارد با پوست درخشنده که از آسمان به زمين نرول کردند که با اينکه مهربانند اما در واقع ترکيبي از دجال و شيطان هستند.
 نام الوهيم در بسياري از کتيبه هاي باستاني و کتب پيش از ميلاد به وفور به چشم مي خورد اما مسئله اين است که اصلاً کساني به اين نام با فراماسوني به نام "رائيل" تماس نگرفته اند و اين نقشه اي از پيش طرح ريزي شده براي حمله به اديان الهي بويژه اسلام است.
 وجود موجودات عجيب الخلقه به عنوان خدا يا پيامبر، اعتقاد به وجود بشقاب پرنده به عنوان مرکب خدايان خالق بشر، تأکيد شديد بر ضرورت شبيه سازي سلولي و تأکيد بر ضرورت ترويج نمادهاي ماسوني و صهيونيستي بويژه ستاره داوود به عنوان اصلي ترين نماد اين فرقه ضاله از جمله معتقدات رائيلي هاست.
 "استيون اسپيلبرگ"، سينماگر صهيونيست هاليوود از برجسته ترين مبلغان اين فرقه است و فيلم سينمايي "ئي تي" که در سال‌‏هاي اخير از پرفروش‌‏ترين فيلم‌‏هاي جهان بوده، براساس تصويري از انسان‌‏هاي فضايي ساخته شده که کاملاً و بطور صد در صد بر موجودات ادعايي رائيلي‌‏ها منطبق است.
 تصويري که رائيلي‌‏ها از اين موجودات در تبليغات سينمايي، گرافيکي و اينترنتي خود نمايش مي‌‏دهند موجود انسان نماي سفيدرنگ با دو چشم بادامي بزرگ کاملاً سياه، صورت کشيده و چانه ظريف، دست‌‏هاي دراز و جمجمه‌‏اي بيضي‌‏شکل است که منجي اين فرقه ضاله به شمار مي‌‏رود.
 دولت آمريکا در توليد اين فيلم پر فروش نيز کمک هاي مالي و غيرمالي متعددي به اسپيبرگ ارائه کرد. اسپيلبرگ که يک بار درباره فيلم بشقاب پرنده‌اي کلاسيک خود يعني "برخورد نزديک از نوع سوم" محصول 1977 سخن مي‌گفت، در گفت وگويي با خبرنگار يک مجله سينمايي استراليايي فاش کرده است که به وجود موجودات فضايي اعتقاد آورده است.
 وي افزود: «وقتي ديدم اين موضوع براي ناسا آن قدر اهميت دارد که وقت گذاشته و نامه‌اي 20 صفحه‌اي براي من نوشته است، آن وقت بود که متوجه شدم، حتماً بايد چيزي وجود داشته باشد و لذا آنها فيلم‌نامه را خواندند و من احساس کردم که آنها عمدتاً به اين خاطر آن نامه را براي من نوشته‌اند که ديده‌اند فيلم «آرواره‌ها»ي من افراد بسياري را در گوشه و کنار جهان متقاعد کرده که کوسه‌ها در توالت‌ها و وان‌هاي حمام نيز وجود دارند نه فقط در اقيانوس‌ها و رودخانه‌ها. آنها حدس مي زدند که نظير همين باور درباره بشقاب پرنده ها نيز در بين مردم همه گير شود.»
 گفتني است رائيلي‌‏ها "اورشليم" (بيت‌‏المقدس) را پايتخت جهاني و آرماني خود معرفي و اعلام کرده‌‏اند که قصد دارند سفارت (پايتخت خداي فضايي خود) را که نقشه و پلان آن آماده نيز ارائه شده، در اين شهر مقدس که مرکز پيوند اديان توحيدي و ابراهيمي به شمار مي‌‏رود برپا کنند تا از اين طريق عقايد انحرافي خود را به مؤمنان موحد دنيا تحميل کنند.
 رائيل که خود يکي از فراگيرترين کلوب هاي ماسوني جهان است، ارتباط وثيق با فراماسونرها، صهيونيست ها و بهايي‌‏ها دارد و در کشورهاي مختلف جهان از جمله آمريکا، انگليس، فرانسه، اسرائيل، کانادا و بيشتر کشورهاي اروپايي نفوذ فراواني دارد و در سال‌‏هاي اخير تمرکز فراواني بر روي منطقه خاورميانه و بويژه ايران، بحرين، فلسطين، عربستان و امارات داشته‌ و روزنامه المستقبل چاپ بيروت نيز چندي پيش از دستگيري ده ها تن از افراد متعلق به اين فرقه ضاله در لبنان خبر داده است.
 اين فرقه ضاله همچنين به علم ژنتيک و بحث شبيه‌‏سازي انسان توجه خاصي نشان مي‌‏دهد و آن‌‏طور که چند سال پيش در خبرها هم آمده بود نخستين زني که در آمريکا تن به شبيه‌‏سازي داد چند ماه بعد ناپديد و به اسرائيل منتقل شد.
 مبلغان اين فرقه که روزبه‌‏روز در حال گسترش است هم‌‏اکنون داراي پايگاه‌‏ها، دفاتر و اشخاصي است که در بيش از 100 کشور و به ده ها زبان زنده دنيا فعاليت دارند و با سوءاستفاده از اعتقادات ديني مؤمنان اديان مختلف تلاش مي‌‏کنند مسلک خود را برحق نشان دهند.
 ‌‏نخستين کسي که مباني عقيدتي اين مسلک را پي‌‏ريزي کرد در سال 1973 (1353 شمسي) با فرود بشقاب‌‏پرنده‌‏اي در کشور فرانسه ادعا کرد که اين وسيله از سوي "الوهيم"يعني خداي فرقه رائل ساخته شده و درون آن پيامبري است که از سوي او و براي آماده‌‏سازي سياره زمين به‌‏منظور فرود خدا بر روي اين سياره آمده که تصوير ارائه شده از موجود مورد ادعاي وي، دقيقاً مشابه ئي تي، موجود فضايي مورد استفاده در فيلم اسپيلبرگ است.
 ‌‏جالب اينجاست که فيلم کفرآميز ئي تي درست در زماني از رسانه ملي پخش مي شود که از يک سو علاوه بر ماجراي قرآن سوزي سازمان يافته، "استيون هاوکينگ" فيزيکدان و کيهان شناس برجسته انگليسي هفته گذشته ادعا کرد که خدا کهکشان ها را نيافريده و آفرينش زاييده طبيعت است که اين ادعاي وي با صدور بيانيه اي فوري از سوي دبيرخانه مرکزي فرقه رائيل مورد استقبال ويژه قرار گرفت و از سوي ديگر، اين فرقه طي مدت اخير با راه‌‏اندازي بخش فارسي‌‏زبان خود فعاليت بر روي اذهان جامعه ايراني را تشديد کرده است.
 عمده تبليغات فارسي اين فرقه از طريق کشور کانادا انجام مي‌‏شود و کتاب‌‏هاي تبليغي آنها به زبان فارسي از طريق شبکه پيچيده جهاني رائلي‌‏ها به کشور قاچاق مي‌‏شود. رياست شبکه ماسوني اين فرقه در ايران بر عهده شخصي به نام دکتر "مهران سام" و مديريت اجرايي آن بر عهده "آرش ايزدي" است که تلاش شبانه روزي آنها از طريق ده ها سايت، وبلاگ، کتب قاچاق و غيرقانوني و جزوه هاي زيرزميني، بر محور ترويج بي خدايي و اعتقاد به موجودات ماورائي و بشقاب پرنده هاست که در اين راستا حتي از برخي نمادهاي شيعي و مرتبط با عزاداري هاي محرم براي نيل به اهداف خود سود مي جويند.
 تمامي موجودات ماورائي مورد اعتقاد فرقه هاي ضاله، ماسون ها، صهيونيست ها، کاباليست هاي ‌هاليوود و مانند آنها بر سر يک حرف با هم توافق دارند و آن هم پايان دنيا در سال 2012ميلادي است که در اين سال، کره زمين بکلي تغيير خواهد کرد و ميلياردها انسان کشته خواهند شد.
 اين موجودات به همراه بسياري از همکاران خود، پروژه اي را ايجاد کرده اند به نام پروژه صعود به بُعد چهارم و پنجم (Ascension) و هزاران کتاب در اين باره در غرب چاپ شده است. کانال هاي راديويي بسياري هم پيام هاي اين موجودات را به مردم مي رسانند و بويژه راديو بي بي سي برنامه هاي متنوعي در اين باره پخش مي کند که محور آنها بر اين موارد است که خدا متعدد است! خدا پسران و دختران زيادي دارد که يکي از آنها عيسي است! محمد –حضرت محمد(ص)- آخرين پيامبر نيست! همه ما پيامبران خدا هستيم که براي شما پيام نور و محبت و دوستي آورده ايم! تناسخ ارواح اصل دين است! تمام مردم ارواحي هستند که پيش از اين روي سيارات ديگري زندگي کرده اند! کتاب قرآن هيچ دستوري براي تکامل روحي به کسي نمي دهد و براي همين است که الوهيم آمده تا مردم را راهنمايي کند! اگر مردم به الوهيم متوسل شوند و مديتيشن و دستورات را رعايت کنند خيلي زود به قدرت هاي خارق العاده دست مي يابند! بهشت و جهنمي وجود ندارد و اينها همه دروغ است! اگر مردم به رائيل بپيوندند عمر جاودان پيدا مي يابند و مرگ به سراغ آنها نخواهد آمد! هر که به رائيل ايمان بياورد در زمان نابودي زمين در سال 2012 سفينه ها و بشقاب پرنده هاي الوهيم او را نجات خواهند داد در حالي که ديگران را رها مي کند تا بميرند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.